Thursday, May 14, 2009

PM NAJIB - Jangan terperangkap !!!



BN perlu bijak dari PR kerana BN sudah lama makan garam dlm dunia politik. Saranan kepada PM bahawa jangan lupa...motion di mahkamah tinggi hari tu bukan pengakhirnya BN di Perak. malah ada dua peringkat lagi, mahkamah rayuan dan persekutuan...dan Nizar yg buat permohonan bukan BN, so perangi cara undang-undang. Tak payah layan motion dan desakan PR dan termakan permainan mereka. Perlu diingat jika BN masuk perangkap buat fresh Election di Perak kalah atau menang, BN sudah mula terheret dengan permainan PR. Malah banyak game lagi kita ketahui telah diatur PR so let them play it why must us play their stupid game too..kalu kita tak layan depa..depa ni semua mampus gak satu hari...

2 comments:

  1. yup setuju sangat coz permainannya walau dikatakan bijak but still orang boleh baca and predict..

    ReplyDelete
  2. KUALA LUMPUR: Mesyuarat Dewan Tertinggi Barisan Nasional (BN) sebentar tadi putuskan BN tidak akan bertanding pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti, 31 Mei ini.

    Keputusan itu diumumkan Perdana Menteri yang juga Pengerusi BN, Datuk Seri Najib Razak selepas mempengerusikan mesyuarat itu di sini, petang ini.

    Beliau berkata, sebab tidak bertanding kerana mengambil kira kepentingan rakyat serta keutamaan menangani masalah ekonomi negara ketika ini.

    sememangnya itulah tindakan bijak BN. Tun M boleh nasihat but ..presiden tetap lead and perlu make a call..

    ReplyDelete